.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتمام حجت پلیس با تالارداران متخلف در مازندران
شمال نیوز: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران برخی تالارهای پذیرایی در پوشش مراسم عروسی اقدام به برپایی مراسم های مختلط می کردند که پلیس با قاطعیت و برابر قانون با افراد خاطی برخورد می کند.

شمال نیوز: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران با اشاره به اجرای طرح ضربتی ارتقا امنیت عمومی در استان، گفت: پلیس با برگزاری مراسمات مختلطف در تالارهای پذیرایی مازندران برخورد جدی می‌کند.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ احمد رضا فغانی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: برخی تالارهای پذیرایی در پوشش مراسم عروسی اقدام به برپایی مراسم های مختلط می کردند که پلیس با قاطعیت و برابر قانون با افراد خاطی برخورد می کند.

وی افزود: مردم مازندران نیز هیچگاه با مظاهر هنجارشکنی اجتماعی و اخلاقی در استان روی خوش نشان نخواهند داد.

سرهنگ احمد رضا فغانی با بیان اینکه پلیس امنیت عمومی استان در پی گزارش مردمی ، از چند تالار پذیرایی شهرستان آمل بازرسی کرد، گفت: در بازدیدهای اولیه مشخص شد سه تالار پذیرایی آمل با برگزاری مراسم و جشن‌های مختلط، عفت عمومی را در جامعه برهم می‌زنند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران گفت: هر سه واحد پذیرایی بر اساس ماده 28 قانون نظام صنفی به دلیل برگزاری مراسم مختلط، در مرحله نخست اخطارپلمپ دریافت کردند.

وی گفت: به دلیل احترام به میهمانان و حفظ اخلاق،مراسم های از پیش تعیین شده در این تالارها برای سه تا 5 روز برگزار و سپس اقدام به پلمب واحدهای متخلف شد.

سرهنگ فغانی با اشاره به اجرای طرح ضربتی ارتقا امنیت عمومی در استان، گفت: پلیس با برگزاری هرگونه مراسم مختلط در تالارهای پذیرایی برخورد جدی می‌کند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران به تالارداران استان توصیه کرد علاوه بر خودداری از برگزاری مراسم مختلط ،از مراجع ذی‌صلاح نیز مجوز برپایی مراسم ها را دریافت کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساسان 4 دي 1395
باعرض سلام.تشکر از زحمت تمامی مسولین که برای حفظ خون شهدا وجانبازان زحمت می کشند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.